czwartek, 17 marca 2011

SM

Zupełnie zdaję sobie sprawę , że oryginalność tematu jest mierna , szczególnie ,że informacja o unicestwieniu tej budowli dostępna dla ogółu była od dawna.
Przy okazji sobotniego przedpołudnia w tygodniu poprzedzającym rozpoczęcie prac rozbiórkowych i ja  udałem się na stadion ,aby dokonać małej dokumentacji tegoż obiektu.





 Pewną  oryginalnością  tych zdjęć jest to , że wykonała je osoba mało związana emocjonalnie z tym obiektem. Piłka nożna nigdy nie była dyscypliną która w jakikolwiek sposób interesowała by mnie , nie bywałem na meczach , jako dzieciak nie wzdychałem patrząc na jupitery ,że nadejdzie taki czas ,kiedy one  oświetlą moją wspaniałą grę na tym boisku.
Tak więc są to zdjęcia monumentalnego pomnika minionej epoki który to wraz z nią właśnie przeszedł do historii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz